onsdag 30 mars 2011

Här är mitt liv...!

Den makalöst goda Musselsoppan vi åt hos Elisabeth i fredags.

...är vi sex tjejer som har startat och vi har sista fredagen i månaden i ett rullande schema där vi får en hel kväll att berätta om oss själva. Jag har skrivit om det här tidigare när idén kom upp.

Nu har två av oss sex haft sin kväll och "Här är mitt liv".

fantastiskt spännande och så makalöst roligt!

Och så olika man kan tolka, visa och göra en kväll!

Det är så inivassen spännande och härligt att få ta del i en annan väninnas liv på ett så härligt och eget sätt.

Ingen kväll kommer bli den andra lik!

Vi är sex tjejer från sex olika städer med sex rätt (eller helt) olika bakgrunnd.


Nästa gång är det min tur!

Det är med skräckblandad förtjusning jag planerar hur min kväll skall bli.

Jag är i det närmaste klar med upplägget, nu är det det praktiska kvar.

Hur mycket skall man lämna ut, vad skall jag visa av mig själv.

Vem är jag?

Vad skall jag bjuda på?


Ja, det är i alla fall superkul och skall bli så spännande att höra alla övriga framöver våren/sommaren.


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...