måndag 2 november 2009

Härlig Halloween



Haft en härlig och lugn helg med familjen, inga speciella festligheter alls för min del. Vi har "bara varit" och det var såå skönt och välbehövt. G och jag var bara över till till grannen en sväng på fredag kväll och fick ett glas vin och surrade lite.

Trevligt!

Jag har sovit mycket och tydligen behövdes det. Märkligt var mörkret gör att man blir trött! I alla fall jag blir det, finns liksom ingen hejd på hur trött jag är just nu. Jag som på sin höjd sover 6-7 timmar per dygn, måste just nu sova 9 timmar känns det som om det skall ge något och jag skall orka en hel dag.

Vi "donade" lite här hemma och hade efter det tänkt åka och hälsa på ett par och fika, men tyvärr var ingen hemma där. Då åkte vi och köpte thekakor, ansjovis, baguettröra och sallad och for hem och gjorde supergoda Ägg & Ansjovismackor plus varm Baguett med Härlig röra. Mmmm vad gott det var! Hela familjen var nöjd!

Lördag kväll var jag och yngsta dottern hemma själva. Vi startade vår "egenkväll" med att måla lite, jag målade klar min tavla och A målade klar sin. Hade först skjutsat äldsta dottern till en kompis och dom skulle kolla på skräckfilmer och maken var på klubben. Fick låna en film av min kompis, "The Proposal" med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Den var verkligen SUPERBRA!

Vi fick oss massor av gapskratt. Det var precis vad vi behövde!
Halv ett for jag och hämtade äldsta dottern efter en skräckkväll med polarna.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...