måndag 2 november 2009

Sköna söndag!



Vilket väder det var när jag klev upp!

-Strålande sol och plus 3 grader. Helt underbart! Jag klädde mig och tog en timmes promenad medan de andra fortfarande sov. Det behövs så lite för att jag skall bli glad, endast lite sol och en klarblå himmel...!

När jag kom hem hade övriga familjen vaknat och gjort frukost. Härligt att komma hem och sätta sig vid dukat bord! Drack en god jordgubbssmoothie, te, ägg och en god macka.

Bra start på dagen.

Tog en dusch och därefter kom grannarna över på en kopp kaffe. -Trevligt!

Därefter började jag med bullbaket som jag tänkt gjort sedan i fredags men inte haft någon som helst inspiration till. Fattar inte vad jag gruvar mig för, när man väl sätter igång så går det av bara farten! Och sedan när man är klar, den ljuvliga doften och känslan av att kunna gå till frysen och hämta en påse då det nalkas fika.

-Underbart!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...