onsdag 9 november 2011

År och dar...!



Ja det var hur länge sedan som helst jag var inne och skrev i bloggen.
Kan skylla på att jag inte har tid, men det är inte hela sanningen. Det blev viss idetorka och sen föll det bort.
Nu känner jag att jag saknat att skriva och dela med mig av mig själv och vad vi gör här hemma.
Skall from nu skriva som förr.
Inte för någon annan utan för min egen skull.
Kul att ha kvar senare i livet.
Här har det varit en sommar med massor av aktiviteter, en höst som bara rusar förbi. I dag är det typ 9 grader varmt fast det är den 9 november. Det har knappt regnat något på hela hösten och solen har lyst hur mycket som helst!
Jag bara älskar hösten!
Tom mörkret är mysigt! Det är ju bara att tända en hel massa ljus!
Vi har glasat in vår altan och det blev så sjukt bra! Eller hur!?
Vi åt alla våra måltider där ute fram tills i oktober! Helt fantastiskt!
Vi fick ett till vardagsrum.
Nu håller vi på att fixa hallen nere och därefter skall badrummet/bastun/tvättstugan börja byggas! -ÄNTLIGEN!!!
Nu skall jag baka en morotskaka till jobbet i morgon!
Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...