onsdag 9 november 2011

Lilla A´s fina rum!





Visst blev det supersnyggt!
Ni anar inte vad lilla A blev förvånad när hon kom hem från Dana cup och hennes rum var precis som hon hade önskat!
Som jag luskat och lyssnat på hur hon ville ha sitt rum!
Hon har önskat sig ett "nytt" rum ett tag och jag har spetsat öronen och sugit åt mig vad hon sagt. Så när hon åkte på fotbollsläger till Danmark den 10 juli började vi riva direkt p morgonen!
Vi jobbade fortfarande så vi höll på långt in på nätterna och jag målade golvet det sista jag gjorde innan jag la mig och det var det första jag gjorde när jag vaknade under två dagar. Golvet skulle grundas och därefter målas minst tre ggr.
Sen var det väggar å fönsters tur att få sig en omgång.
Vi köpte ny säng (Hemnes från Ikea), jag målade min mormors gamla skrivbord, tapetserade min gamla byrå i den franska dagstidningen Le Monde och sedan kom "Bagarn" hit och satte upp den ursnygga fotofondtapeten som är Eifeltornet!
Å så Ikeas lampa Maskros som pricken över iet.
Det var slitit och det blev lite sömn under denna vecka, men jag kan säga att det var värt varenda sekund när vi fick se lilla A´s reaktion när hon kom hem på söndagen veckan efter!
Vi ses!

1 kommentar:

  1. Super superfint fick hon!! Nu är det ju bara en viss kudde som saknas:).. Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...