onsdag 25 augusti 2010

Det här med blogg

När jag först började med min blogg var det egentligen helt planlöst, nu när jag inte skrivit på en hel massa månader börjar det landa varför jag var sugen på en blogg. Det är helt enkelt för att jag glömmer så himla lätt vad vi gör och jag tänker mig att det kan vara kul för tex våra barn att se vad vi gör och hur livet i familjen Wikman ser ut.

Just nu kanske det känns oviktigt men om några år kan det vara kul att se hur huset förändrats, vad vi gjort och vilka planer och tankar jag har och haft.

Nog om detta, jag hoppas att jag är igång igen, med bilder, händelser och funderingar.

Sammanfattningsvis tänker jag ge er lite vad vi gjort under sommaren, några bilder jag inte kunde motstå att visa er.

Må så gott så ses vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...