tisdag 31 augusti 2010

Sommarprojekt!




Så helt plötsligt händer det...!
Jag hittade mina sommarbilder, vilken lycka!!!
Teknikens under.

Jag tänkte visa vår fina betongbänk som jag och G gjorde. Vi blev hur nöjd som helst. Och inte var det så svårt heller, ja lite "pul" var det väl, men nästan vem som helst skulle klara av det.

Dumt nog tog vi ingen bild när vi höll på gjuta och betongen låg i plyfamallen..., men men, vi, ja G gjorde den och jag hade tänkt ut hur den skulle se ut och räknat ut alla mått.

Det står bra beskrivet på finbetong säcken hur man skall göra. Viktigast är nog att skaka till formen då betongen är i så alla luftbubblor försvinner.
Nu står den i alla fall där och är så fin!
Jag är helnöjd med resultatet!!!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...