onsdag 30 mars 2011

Vilket bestyr!








Bilderna har jag lånat på Brandos hemsida




Det finns på tok för många snygga skor!


Angenämt problem kan tyckas, men det blir så himla svårt att välja!

Jag är så där så jag oftast bara ser ett par och så finns det inget annat. Som med dom röda Dr Martin tex. Dom bara var där helt plötsligt, så då fanns inga andra alternativ!

Nu finns det helt plötsligt hur många som helst! I helt olika stil dessutom....!

Ja, ja det lär lösa sig! Det är ju ett tag tills det är väder och före för fina sommarskor....!


Men visst är dom snygga, de par jag valt ut...!

Och då är det bara ett axplock av vad jag vill ha...!



Kommer skriva lite om helgen i ett annat inlägg, måste bara ladda kameran så jag kan lägga in lite bilder. Den "dog" då jag skulle föra över alla kort från kameran till datorn.

Hm. Dålig planering.


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...