måndag 19 oktober 2009

Det krockar hela tiden...

Min brorsa kom hit och hälsade på i går, vi träffas inte så superofta fysiskt då han bor med sin fru och barn "hemma" i Jämtland. Vi pratar ofta i telefon och via mail, men det är sååå himla kul när vi träffas "på riktigt"!

Allt för sällan eftersom det det alltid är så mycket på gång och det "krockar hela tiden" med en massa andra aktiviteter och måsten.

Vi diskuterade det här med blogg och varför man bloggar. Vad är unikt och vad vill man säga med sin blogg.

Han är så bra min brorsa för han får alltid mig att tänka på ett annat sätt genom att vända, vrida, ifrågasätta och töja lite på gränserna.

När vi diskuterat fram och tillbaka så kom han hela tiden tillbaka till en mening som båda jag och han upprepade flera gånger under kvällen;

"-Det krockar hela tiden..."

Jag tycker att det sammanfattar så otroligt mycket i mitt liv (vårt liv i familjen). I jobbet, på fritiden, i uppfostran, i renovering, i tid....

- Det krockar hela tiden -

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...