söndag 20 februari 2011

Härliga vinterdagar!

Ja, jag vet att jag är lite konstig, men jag tycker att det är sååå otroligt mysigt med all denna snö!

Nu kan det bero på att vi bor i radhus och att jag varken behöver skotta så otroligt mycket (inte alls om jag skall vara ärlig...!) plus att jag kan gå till jobbet och därmed varken behöver åka kollektivt eller ta vår bil.
Det gör ju att allt blir betydligt enklare.

Sen älskar jag när det är "svinkallt"!
Njuter fullkomligt när jag får sätta på mig grovtjängorna, täckkjolen, dunjackan, stormössan och tjockvantarna!
Ja, man blir otymplig, frisyren är inte den allra vackraste när man kommer till jobbet och man får byta skor till något enklare men oj vad jag är på bra humör!
Och nu som det var förra söndagen och även denna helg; klarblå himmel, strålande sol och en sisådär -10 grader.

-Så fantastiskt vackert!!!

Nu kan jag inte sticka under stol med att det går mot ännu bättre tider med sol, takdropp och härlig skidåkning.
Finns det något härligare än en dag i slalombacken då det är ungefär -3 och strålande sol!
Åh vad jag njuter!
Sitta och sola i snön med massor av fika, kanske en het "ohojsläpp" (rom och o´boy) mums!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...