torsdag 30 september 2010

Det går fort....!


Alla bilder har jag tagit på Bloominghome

Hösten är en superhärlig tid, den här klara härliga luften och dessa dagar då solen strålar från en klarblå himmel.

-Helt underbart!

Jag brukar må som bäst på hösten/vintern då man får klä på sig lite, tex en härlig tjocktröja och så åker kängorna på!

Men nu under två veckor har jag först känt mig bara olustig och vill inte göra någonting. Soffan har varit min absolut bästa vän efter jobbet ett tag, helt orkeslös.

Blä, har inte alls gillat det.

Och så i lördags förmiddag efter en kul jobbfest på Södra Berget åkte jag dit och blev totalt sänkt. Märklig känsla när förkylningen och febern liksom kommer som en våg över en. Jag blev tokförkyld. Har nu nyst, snorat, hostat och haft feber i flera dagar.

Tur det finns Ipren....!
I dag känner jag mig rätt bra. Lite trött bara efter en rätt lång dag men kul kväll.

I dag efter jobbet kom G och hämtade mig och skjutsade mig direkt till Ilona och Bloominghome där var det så fint! Nytapetserat och så mycket nya fina saker!!!

Det var en tjej som vunnit ett presentkort och fick ta med sig några vänner dit. Ilona bjöd på ost och kex och det var jättemysigt.

Alltid lika roligt att vara där och hjälpa till.

Nej nu skall jag ta och packa lite och se till att övriga familjen gör lika, vi skall nämligen åka till stugan i Jämtland i morgon och sova över i två nätter.

På lördag skall vi åka in till Åre och gå på Åre Höstmarknad. Det skall bli supermysigt.

Återkommer med bilder!

Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...