måndag 15 november 2010

Nytt vardagsrumsbord!

Pilden är en pressbild och kommer från Mio, Bordet heter Smile.

Vi är inte överens jag och G.
Jag vill ha ett nytt runt vardagsrumsbord! G tycker att det vi har är superbra.
Ja, jag vet, det är snyggt och jag hade "suktat" länge på det innan vi slog till. Dyrt var det också.
Men, jag gillar inte att vi har ett fyrkantigt bord med vassa hörn i vårt vardagsrum. Eftersom jag vill ha den där "röda tråden" genom hela hemmet så passar det inte med ett fyrkantigt bord då vårt underbara köksbord är ett runt pelarbord.

Jag bara ÄLSKAR vår köksmöbel, och det gör G också och därför skulle det vara så snyggt med ett liknande runt bord i vardagsrummet...!
Gärna skulle jag ha ett lika som i köket men lägre och inte lika stort men så hittade jag ett på Mio. Det heter Smile. Visst är det fint. Jag tror absolut det skulle passa perfekt i vårt vardagsrum!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...