tisdag 18 januari 2011

Sundsvalls Popkör!

Bilden har jag lånat från Sundsvalls Popkör och fotot är tagen av Elvira Jacobi och affischen är gjord av Kim Jansson.

Men hur kul skall inte det här bli då!?
Ännu en konsert med min kära Popkör! Söndagen den 13 februari är datumet. Konserten ordnas i samarbete med ABF och heter "Rock Me, en konsert med pop- och rocklåtar du aldrig glömmer" Den här gången känns det som om vi är ännu mer förberedd än vid förra konserten. Då var det vårt första framträdande och vi hade inte repat mer än en gång med bandet så ljudet var inte det bästa. Men den här gången skall vi träna fler gånger med bandet så nu skall det helt klart bli kanon! Plus att vi är supertaggade eftersom vi vet vad som gäller på ett helt annat vis än förra gången.

Det är så in i vassen kul att vara med i denna kör! Längtan till torsdagskvällar är stor. Hur mycket jag än har att göra, hur trött jag än är, hur gärna jag än önskar att jag kunde sitta kvar i soffan kl 18.50 då jag bör åka för att hinna i tid så är känslan så sjukt härlig när man äntligen är där. Vi har så kul och man blir bara så glad. Vilket gäng och så bra Anna är som körledare! Varje gång man åker hem så har man ett fånigt "flin" på läpparna och en enorm skön känsla i kroppen!

Jag känner mig verkligen glad som är med i denna kör!
Många nya vänner har jag fått också!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...