fredag 21 januari 2011

Soft fredag!

Ibland är det så superskönt att "bara vara".

I kväll har jag och stora och lilla A varit hemma och egentligen gjort ingenting. Dom har faktiskt suttit på sina rum och gjort sina saker och jag har suttit i soffan och sappat runt mellan På spåret och Let´s Dance och sedan Skavlan. Av och till kommer dom ner och kollar lite och jag undrar om vi skall hitta på något, spela spel eller nå´t, men dom vill vara på sina rum. Jag tror att dom behöver få vara själva och även dom få tid för återhämtning, själva på sina rum.

Nyss tittade jag på förra lördagens avsnitt av Stjärnorna på slottet på svt play...!

G är och jobbar på Domsaga så här är lugna gatan...!
Men jag behöver det i kväll känner jag. Tid för återhämtning.
Har även gjort klart min senaste tavla.
Det är kul att måla, det har jag sagt förr och jag säger det igen.
Jag blir som lättad när jag släpper bilden från huvudet och den hamnar på duken...
Ibland blir det skit och ibland blir det bättre.

Jaja, underbar soft fredag har vi i alla fall här hemma hos oss. Nu kom stora A och skalade gurkor och morötter och skär i stavar, här skall dippas lite.

Mumma.

I morgon blir det lite inköp av saker som tagit slut och kolla om Ilona och Danne kommit hem från Formex. Få oss lite fika plus att jag är sååå nyfiken hur dom tyckte det var. Sedan skall vi tillbringa kvällen med att äta gott och bara vara tillsammans i familjen.
Lilla A skall på disco med kompisar så jag skall hämta på nattkröken.
Stora A skall vara hemma och vi tänkte kolla på någon bra film.

Ha en bra helg!




Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...