måndag 13 september 2010

Höst och nytt!

Sjukt snygg klocka från Uriel


Womens Filippa Dress från Peak Performance
Seasonal - Docka i svart från Thomas Sabo och finns på Royal Design
Tänk vad mycket man vill ha när det blir höst, och vad lite det känns som man har i garderoben.

Jag tycker nästan alltid att jag har rätt bra med kläder och annat, men så kommer en ny årstid och vips så känns det som man inte har någonting att ha på sig!
Sen kommer det ju så mycket sjukt snygga nyheter, framför allt på hösten!

Just nu har jag några favoriter som jag bara "måste" ha!
Precis som den här sjukt snygga smycket från Thomas Sabo,den supersnygga klänningen från Peak Performance och den coola klockan från Uriel.

Vissa saker känns det som om man inte kan vara utan!

Får väl se vad jag som hamnar hemma hos mig!

Vi ses!

Bilderna har jag lånat från:
Peak Performans hemsida
Uriels hemsida
och Royal Designs sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...