söndag 12 september 2010

Tiden

Så har det då gått över en vecka sedan jag var in på sidan...!
-Igen!
Det bara susar iväg och vips så har det gått en vecka till. Det kan ju bero på att det är en del att göra varje vecka.
Först så jobbar man och det upptar ju en hel del tid och sedan har man sina egna aktiviteter. Just nu har jag Yogan på tisdagar (gud så skönt det är) och så har jag Popkören på torsdagar (sjukt kul). Sedan har ju tjejerna sina aktiviteter som oxå kräver en hel del engagemang från oss föräldrar, vilket är superkul och jag aldrig skulle vilja var utan det. Tycker lite synd om föräldrar som inte engagerar sig i sina barn, för sådana finns det en hel del av. Av olika anledningar givetvis och självklart finns det orsaker till att vissa inte kan eller väljer att inte vara involverad i sina barns fritid.
Det är så otroligt roligt att gå på yngsta dotterns fotbollsmatcher och både dela glädjen i vinsten och sorgen i förlustsen. Dom kämpar så in i vassen och det är så kul att se!

Själv är jag rätt slö just nu, har inte lust med så stora projekt och tycker det är fantastiskt skönt i soffhörnet helt plötsligt.
Soffan brukar annars inte vara ett ställa där jag tillbringar så mycket tid, det är alltid något projekt som jag håller på "pula" med och dessa projekt brukar allt som oftast (om dom är små) göras vid köksbordet. Jag bara älskar vårt kök!!
Det finns inget rum jag så gärna tillbringar mycket tid i som i vårt kök. Jag kan verkligen längta hem till att få sätta mig i köket...!

Nog om det.

Stora A är förresten frisk från sin lunginflammation! Ja, nästan i alla fall. Hon var i skolan i fredags, på bio i lördags och varit till Birsta och gått i affärer i dag med en kompis, så det går helt klart åt rätt håll. Även om hon hostar så fruktansvärt fortfarande och blir lätt andfådd, men det får hon väl dras med ett bra tag framöver.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...