söndag 12 september 2010

Skor!





Coolaste Dr Martin!

Har alltid gillat skor!

Och vem gör inte det?! Jag tror alla och framför allt tjejer gillar skor och har en massa par hemma. Jag sparar alla mina skor (på gott och ont) om dom inte är trasig och superfula förstoss.

Och det är faktiskt så att den som spar han har!!!

Jag är så himla glad att jag har kvar alla mina boots. De första är sedan 1987, ja ni fattar, jag sparar alltså! De andra och tredje paret är från 1992 och nu de sista absolut fräckaste är från i våras!

Och det roliga är att dom fortfarande är moderna, det går i och för sig i cykler så av och till kommer dom tillbaka!

Och ingen är gladare än jag!

Så nu har jag varit på vinden och dammat av de tre äldsta igen, de röda har varit framme hela sommaren

Visst är dom fina!?

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...