söndag 12 september 2010

Tavlor








Jag målar en hel del och ger bort till kära vänner och har även en del här hemma.
Det är en sådan skön känsla att ha en bild i huvudet som bara måste ut...!
Ibland blir det inte som man tänkt sig..., men ibland blir det så och då är det så skönt!
Jag har alltid med mig ett skissblock i väskan och färgpennor och blyerts för kommer jag på något så måste jag plita ner det direkt.
Sedan är det inte alltid då så att det jag har skissat ner blir lika bra på duk!

Då är det bara att börja om!
Jag måla med akryl färg och gillar starka färger. Har en förkärlek för silver, svart och rött och dessa färger återkommer allt som oftast i mina tavlor.
Det är en sådan härlig känsla att stå och måla!

Så varsågod, lite av vad jag gör när jag står med mitt stafli och "skapar"

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...