tisdag 30 november 2010

Adventskalender

Visst var det en söt Adventskalender jag såg på Bonprix hemsida och där under "xmas".

Nu är det inte den vi har utan en i filt från Lagerhause som inte finns längre. Jag skall ta ett kort när jag har alla paket på den.

Kanske måste gå och slå in de små praktiska sakerna jag köpt till årets adventskalender.

Det är lite rengöringskräm för ansiktet, stiftpennor, stift, bra block, snygga strumpor och annat som både lilla och stora A har önskat sig i julklapp.
Sådant slår jag in och dom får i kalendern.

Förr fick dom ett paket var per dag, förra året fick dom öppna ett varannan dag och i år sträcker vi oss så dom får öppna ett var ungefär var fjärde dag. Det blir rätt kostsamt annars. Även om det "bara" är rengöringskrämer och strumpor mm så drar det iväg i pengar.

Iochförsig är det bara en gång per år och det är så himla kul så jag gör gärna detta.
När blir dom för gammal då? Stora A är ju i alla fall 15,5 och lilla A är 14 i mars....!

Äh, jag håller väl på så länge som dom inte knorrar och tycker det blir löjligt.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...