söndag 7 november 2010

Spännande vår!


Kanske lite märkligt att börja prata om en spännande vår så här i mörkaste november, men det skall verkligen bli spännande!

Jag och två väninnor satt i fredags och drack lite vin och surrade och bara hade det så där superlungt och skönt.

Det är superhektiskt på jobbet och hjulet snurrar i 180 hela tiden. Hade massor av saker jag tänkt göra, gå på Dan Reed i fredags tex. men det har varit så supermycket fest och andra aktiviteter att jag på riktigt glömde bort att gå och köpa biljetter!

Jag och en kompis skulle gå men det har varit så himla mycket att jag lagt det lååångt bak i huvudet och så var det borta...!
Bra kritik fick han också! Vi skulle varit där...!

Ja, ja nu fick jag en supertrevlig kväll i alla fall.

Vi pratade om allt och bla om att vi känner varandra väl och träffats genom gemensamma vänner, vi kommer från olika städer och funnit varandra här och har hur kul som helst!

Men vi vet otroligt lite om hur alla var innan vi träffades.
Då kom C på den briljanta iden att vi skall ha "Här är mitt liv"!

Så kul!
Vi får en kväll var och göra den till precis vad vi vill!
Helt underbart!
Det skall bli superspännande!
6 härliga människor som får visa vem dom är helt på sitt egna vis!

Jag längtar!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...