fredag 31 december 2010

Äntligen...!


Bilderna är pressbilder och jag har lånat dom från Hifi butikens hemsida; Hifiklubbens hemsida

....som Gert Fylking förmodligen skulle sagt...!

Så har vi införskaffat oss de mest fantastiska, underbara, snygga och fräcka högtalarna och anläggningen man kan tänka sig!

Nu har vi suktat och sparat och längtat för att kunna köpa dessa underbara pjäser och jag kan säga att jag är sååå lycklig!

-Vilket ljud, vilken teknik och sååå mycket vi kan använda denna anläggning till!!!

Först som var huvudsyftet; högtalare till TV´n så det blir superljud när vi kollar på TV eller film. Sen andra huvudsyftet (känns konstigt att ha två huvudsyften, men så är det..!), superviktigt med kanonljud när vi lyssnar på musik (vilket vi alltid gör...!) och så det tredje och fjärde som vi fick "med på köpet", vi köpte en förstärkare så tjejerna kan ha varsin högtalare på rummet och spela "sin" spotify från samma förstärkare och att vi dessutom kan sätta högtalare på altanen och där från I-phonen spela spotify direkt.

-Makalöst!
Vilken teknik!
Och snyggt blir det!
Jag är så lycklig! För ÄNGLIGEN kommer det låta som det skall när det tex är Så mycket bättre, Så skall det låta, Idol eller någon annan bra konsert på TV´n!

Gott Nytt På er förresten!!

Vi ses!

2 kommentarer:

  1. Hahaha!
    Roligt va vi gillar samma saker, oxå på g att handla samma skönheter från HiFi-Klubben :)
    Gärna en recension av dig först :)
    Gott Nytt År!
    Kram malimo.se

    SvaraRadera
  2. Haha, jag lovar att du skall få ett "expertutlåtande"!
    Vi har kompisar som har de röda droppformade och jag kan säga att ljudet är fantastiskt!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...