söndag 12 december 2010

Lååång helg!

En något trött lilla A som väntar på skjuss kl 06.00 i går morse.

Det känns som om helgen varit superlång.

-Kan bero på att jag klivit upp vid halvsextiden två dagar på raken...
Stora A har haft fotbollscup, Luciacupen i Timrå.

Båda dagarna hade dom sin första match för dagen kl 07.00 i går och 07.30 i dag. Samling 45 minuter före match.
Ja, det är en gång om året och det gör absolut inget att kliva upp eller åka.

Till saken hör att jag fick åka och hämta stora A hos en kompis vid 01.30 tiden på fredag natt och i går kväll var jag och en väninna på luciafest en sväng. Jag körde men det känns i alla fall att sömnen varit en bristvara.

Nu gick jag och la mig när vi kom hem efter matchen i dag. Oj så skönt det är att lägga sig med kläderna på och dra över sig täcket!

Jag somnade som en stock ett par timmar.

Efter lunch gick jag, lilla A och en kompis till henne ner på stan en sväng och köpte oss en varsin välbehövd tröja.

Jag är "klälös"!

Kan bero på att jag har rensat ut hela garderoben och samlade ihop den största sopsäcken full med kläder som jag inte använder eller vill ha kvar.

Nu har jag massor kvar, men saknar tjockare tröjor.
Som jag sagt förr, jag avskyr att frysa!

Sen gick jag hem, tjejerna stannade och fikade på stan.

När jag kom hem kom två vänner som vi inte träffat på länge och fikade lussebulle och pepparkakor. Ett glas glögg kostade jag och K på oss också.

Jättetrevligt!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...