fredag 17 december 2010

Parfym

Bilden är en presssbild och jag har lånat den från www.parfym.nu

Åh, vad skönt med fredag!
I dag var det jag som "lagade" middag..., det blev Pizza från Jop´s! :-)

Stan´s godaste tycker jag. Dom är stenugns bakade och har en helt ljuvlig botten som blir så där supertunn och frasig.
Jag och Stora A tar alltid Seafood eller Ocean med musslor, jätteräkor mm och G och Lilla A tar Jop´s som har oxfile och bearnaisesås.

Har även gjort något som jag aldrig gjort förr, jag har beställt parfym från nätet. Jag beställde på Parfym.nu. Det är ruskigt mycket billigare än att köpa i butik och vet man vad man vill ha så är det ju hur smidigt som helst.

Velade mellan två olika sorter: Dolce & Gabbana nr 10 La roue De La Fortune eller Carolina Herrera 212 Sexy.
Båda luktar så fantastiskt gott och jag vill ha båda..., 212 Sexy har en kär vän och jag tycker hon doftar fantastiskt men även D & G nr 10 doftar också helt ljuvligt..!

Det blev helt enkelt en D & G nr 10.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...