torsdag 9 december 2010

Popkören!

Det här är vår logotype och den har jag lånat från vår sida på facebook.

Det känns lite vemodigt måste jag erkänna.

Visst är det skönt att få jullov och inte vara uppbokad varje torsdag nu fram till i mitten av januari, men jag kommer sakna det.
På riktigt!

Popkören alltså!

Det är ett gäng supersköna människor som verkligen kan bjuda på sig själv. Ta i och sjunger ända från tårna och vi kan erkänna högt inför alla att vi inte fattar eller hänger med, vi berömmer varandra för varandras insatser och vi kan skratta både med och åt. Och är det åt någon vi skrattar så är det för att den är så inivassen kul!

Jag känner mig verkligen privilegierad som är med i detta supergäng!

Nu längtar jag med skräckblandad förtjusning tills söndagen den 13 februari då vi har konsert i Skönsbergs Folkets hus.

20 låtar skall sitta som en smäck! Det gäller att träna på sina ljudfiler i jul så att dom sitter. Det vore ju superpinsamt att inte kunna alla låtar ordentligt. Många kan vi sedan förra konserten men det är en hel del nya och dom är svåra! Tex "Dead ringer for love"! Det är 10 sidor text!

Ja, det är helt enkelt bara att öva och öva!
Och självklart kommer dom sitta till konserten!
Jag är supertjurig och vill verkligen kunna dom.

Ni kommer väl?! :-)

Vi ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...