tisdag 13 oktober 2009

Jag som aldrig, aldrig skulle blogga....

...men man kan ju ändra sig...!

Har nu länge haft den här funderingen på att jag kanske i alla fall skall börja blogga lite.

Mest för min egen skull så klart. När man läser andras bloggar och ser att det blir lite som en dagbok med foton så kan jag klart se massor av fördelar.

Livet bara skenar iväg och det är svårt att komma ihåg småsaker i vardagen. Tex som när tjejerna är så där störtsköna vid middagsbordet, kanske en fundering om livet, mina inredningsprojekt, matlagning, bakning, ja massor av vardagliga och ovanliga saker.

Och när man som min man och jag inte har någon av sina föräldrar eller syskon i närheten kan det vara kul för dom att kanske ibland kunna gå in och kolla vad vi gjort mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...