tisdag 20 oktober 2009

Tunga dagar

Vissa dagar är så där tung, i dag är en sådan dag.
Kände redan i morse när jag klev upp att det var så. Sovit så där på "aga" och orkar inte med sig själv.

Jag vaknar oftast på ett bra humör, jag behöver lite sömn och känner allt som oftast att varje dag är en bra dag, men inte i morse....!

Hade träning kl 08.00, spinning. Det är hur kul som helst, och vilken kanonstart på dagen.

-Vanligtvis, men i dag höll jag bokstavligen på ramla av cykeln innan vi var klar.

Dessutom jobbade jag till kl 18.00 och var totalt slut när jag kom hem.

Jag som hade så många bra planer för kvällen, jag skulle måla lite akryl och hade i går storartade planer på tavlan jag tänkte börja måla...

-Men orken tröt och vips så var planen på att måla helt borta. Jag landade i soffan i stället.

Fick lite energi när äldsta dottern kom ner och gjorde en kopp Brunkullans te till henne, mej och lillsyrran. Det var dax att förhöra henne på SO´n gällande Regering och Riksdag. Rätt kul faktiskt.

I morgon blir en bättre dag.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...