onsdag 8 december 2010

Chokladkalender....

Bilden har jag lånat från Lagerhause och där under sortiment och jul. Det är den lilla chokladkalendern som vi till slut köpte.... :-)

I dag har vi jagat efter en chokladkalender till lilla A.

Ja ni hör ju hur dumt det låter....!

Till den 1:a december tänkte jag köpa två chokladkalendrar till tjejerna men då ville inte stora A ha någon och den vi såg ville inte lilla A ha så vi hoppade det då.

Sen nu i förrgår kom lilla A helt plötsligt på att hon ville ha en och helt plötsligt fick det tom vara Hello Kitty på den...! Haha.

Ja, sagt och gjort, jag har varit in på varenda affär på stan som jag kan tänka ha en och kollat, men nä, dom är slut.
Efter middagen när vi skjutsat lilla A på fotbollsträningen for vi på Sidsjöhallen och kollade, -slut.
Därefter tog vi oss en tur till Birsta eftersom vi skulle köpa några andra julklappar så vi passade på att kolla där på flera affärer, -slut.
Till slut blev det en liten låda Toffifee... och en liten adventskalender med 24 st typ nonstop från Lagerhause.

Det var i dag nr 8 som lilla A skulle börja öppna sin kalender (hon har jämna datum) och hon blev superglad över det hon fick i stället för den "vanliga" chokladkalendern....!

Ja vad gör man inte för sina barn....! ;-)

Har även varit på lunch med en härlig väninna som jag inte träffat på rätt länge. Det var supertrevligt och nu längtar jag till kvällen före julafton då vi alltid träffas och har knytis (ja, det har faktiskt blivit en tradition).

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...