onsdag 15 december 2010

Fryser!

Bilderna är pressbilder och jag har lånat dom från Lexington´s hemsida

Usch vad jag ogillar att frysa!
Just i dag fryser jag så inivassen! Ända in i märgen. Spelar liksom inte någon roll hur varmt jag dricker eller vad jag sätter på mig.

Det har varit kallt på jobbet hela dagen och jag har frusit så det knappt gått att jobba normalt och det sitter kvar hela kvällen.
Jag spänner mig så jag nästan får huvudvärk.

Nog om det.

Nu har jag suttit och surfat runt lite. Jag bara älskar Lexingtons hemsida och alla fina miljöbilder! Vissa saker har jag som handdukar och pyjamas och tofflor och det finns massor av superhärliga koftor som jag gärna vill ha.

Inredningsmässigt är det American City som jag tycker är superfint och jag skulle gärna köpa massor. Hittade den här fina sängkjolen i svart som ni ser här ovan. Visst är den snygg?
Sen hittade jag de här fina muggarna! Tänk att dricka en kopp te ur dom! Supernygg i rött!

Nej nu skall jag för en gångs skull gå och sova i tid.
Skall ta på mig min härliga Lexingtonpyjamas och krypa ner under täcket, ta med en kopp Brunkullans te, läsa i min bok om Plura och även lägga på mig en tjock ullpläd!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...