söndag 5 december 2010

Härlig helg!


I helgen har vi haft besök av en av mina äldsta väninnor. Hon och en kompis till henne kom ner i går och gjorde Ikea och hela Birsta. Bilen var tydligen full av massor av nya prylar.

Sen kom dom hem till oss och vi åt gott och umgicks. Alltid lika trevigt att träffas. Hur lång tid det än går mellan varven som vi träffas och även om vi ibland inte pratas vid superofta så har vi i alla fall denna djupa härliga vänskap som gör att vi alltid vet att vi har varandra i alla fall.

Det finns så otroligt många härliga minnen som vi bär på tillsammans och så oändligt mycket vi kan prata och skratta om.

G tycker alltid vi är så himla fåniga och tråkiga när vi kommer in på allt som hände på typ 80-talet. Det var ju då allt i tonåren hände som både är hur kul som helst, tråkigt och jobbigt och dessutom var hon ju med på nästan allt som hände när man bodde hemma hos mamma och pappa.

G tycker vi är så tråkig när vi sitter och gapskrattar och minns tillbaka.

Vi tycker det är hur kul som helst. Men så klart pratar vi inte hela tiden om det som hänt förr. Det skulle ju bli hur trist som helst för alla runtomkring.

Ja, efter vi ätit och suttit och surrat ett par timmar så gick vi ut och badade tunna. Hur skönt som helst.

Skall kolla med tjejerna om jag får lägga ut en bild när vi badar, under tiden lägger jag ut på en rykande varm tunna på ca +39 grader och en lufttemperatur på -15 grader! Stjärnklart och helt underbart!
(kollade med C om jag fick lägga ut bilden och det fick jag)

Vilket lyx med bad!!!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...