söndag 19 december 2010

Sta´n och spa.

Bilden är en pressbild och jag har lånat de från Spa Maskrosens hemsida

Helgen har varit superbra!

Det har nästan varit lite för mycket härliga och roliga aktiviteter. Inga stressiga utan bara härliga men jag föredrar en balans där jag även hinner vara hemma och "bara vara" en stund.

Fredag kväll skulle jag tillbringa i soffan och kolla på Robinson final med familjen men hamnade på krogen med två väninnor i stället...! Det var hur kul som helst och vi kom hem sent. Jag och C gick hem och var inte hemma förrän vid 03.15 tiden.

Lördag var min och Stora A´s dag, vi gick på stan och fixade julklappar och lite grejer till henne. Kollade på kläder och tog en fika på 1891 med tre väninnor till mej. Supermysigt. G var hemma och skottade! Det snöar så inivassen! Men det är vackert och jag bara älskar det! Lilla A ville vara hemma och "bara vara".

Lördag kväll var vi bjuden till ett par vänner till oss. Vi åt plankstek, lyssnade på Spotify, surrade och hade supertrevligt.

I dag söndag har det toksnöat hela dagen igen! G har varit ute och skottat och jag och Lilla A har varit på Spa på Södra berget. Hur mysigt som helst! Lilla A hade aldrig varit där och hon tyckte det var super! Vi började med att äta lunch och sedan gick vi och tvättade oss och sedan badade vi i alla pooler och bastade ångbastu. Vi var där nästan i fyra timmar. Lilla A ville inte åka därifrån. Vi hade det supermysigt! Synd var bara att det snöade så mycket att hon inte fick se den fantastiska utsikten som man har från poolen ute på taket. Är det en klar dag och nu på vintern när det blir mörkt och alla ljusen i staden tänds så är det så vackert! Utsikten från Södra Berget ner mot staden är fantastiskt vacker!

Efter den härliga Spa upplevelsen åkte tre av fyra i familjen till lilla byn utanför staden och hälsade på familjen O. Vi fick härligt lussebröd och andra goda kakor till kaffet. Vi planerade lite inför Nyår som vi skall fira tillsammans hemma hos dom.
Det blev menyplanering och planering om olika aktiviteter som frågeslinga mm.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...