tisdag 14 december 2010

Tisdag

Märkligt att man alltid får med sig något hem, i dag kom denna lilla vackra skapelse med hem..., det är en fin skål som är handgjord och handmålad.

Har varit hos bästa Ilona på Bloominghome och hjälp henne att packa lite varor. Det är så mysigt att vara där och hjälpa till. Det blir liksom nytta med nöje, vi "jobbar" lite och så umgås vi samtidigt.

Superpraktiskt!

Hon har butiken öppen tisdagar och onsdagar mellan kl 18.00-20.00 och jag kan verkligen rekommendera er att ta er en tur förbi om ni kan.

Det finns hur mycket fint som helst!
Hade man plats skulle mååånga fina saker flytta hem till oss...!
Har ni inte möjlighet att komma förbi fysiskt kan ni alltid titta in på hennes internetbutik.
Den finner du här; Bloominghome.

När jag kom hem skulle jag in till kära grannen C och betala en biljett, då satt två andra väninnor där och drack glögg. Jag han knappt innanför dörren innan även jag satt och drack ett glas glögg! Jag som "bara" skulle in fram och tillbaka och betala min biljett....! :-)

Ja, mycket trevlig var det i alla fall.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...