måndag 11 oktober 2010

Aktiv helg må jag säga...!


Helgen har varit hur bra som helst!
Dock är jag lite trött i dag och skulle behövt en dag till ledigt för återhämtning...!
Ibland, eller rätt ofta skulle jag säga, känns det som helgen är slut innan den ens har börjat...
Ja, ja så är det, men vad gör väl det när det är kul!
Allt är givetvis självvalt och superkul men oj vad skönt det skulle vara med en extra ledig dag ibland!
Middag hos supervännerna i fredags. G körde och jag drack ett supergott Amarone vin! Mmmm.
Både stora A och lilla A var med vilket inte är så vanligt nuförtiden när dom är tonåringar. Men det brukar alltid var kul att följa med till lilla byn utanför stan och hälsa på. Gigantiskt stort hus och mycket att göra.

Lördag morgon åkte vi tillbaka till lilla byn utanför stan och klöv ved så vi kan elda och bada tunna igen. Superhärligt höstväder och helt underbart att vara ute och jobba i naturen en hel dag! 3 kubik ved har vi eldat upp i tunnan i sommar! Det innebär att vi badat rätt mycket....!
:-)
Sen kom veden levererat bokstavligen till dörren!
Lördag kväll var vi hos andra kompisar på födelsedagsmiddag. Det var jag och G och ett par till som var gäster. Hur trevligt som helst! God mat och många skratt!
I går söndag snodde jag ihop en god kaka och så kom Ilona på Bloominghome och fikade med sin familj. Alltid lika trevligt att träffa dom. G staplade all ved under vår bro (farstukvist) som exakt rymmer 3 kubik. Praktiskt.
Sen blev det soffläge med en film!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...