söndag 31 oktober 2010

Vill ha!



Bilden har jag lånat från Hus & Hem


Var ute och surfade lite i dag på olika sidor och så kom jag in på Formex hemsida och såg att vårens mässa som är 20-23 januari har temat "Glorious Mix", vilket innebär Färgstark konst och mycket design. Låter jättespännande!

Det vore super att få åka ner igen!

Var med och hjälpte Ilona på Bloominghome i höstas och hittade en hel del snyggt.

Jag blev totalt såld på en monter och det var Leftovers, den var så sjukt snygg! Och vilka coola möbler! Varför har ingen gjort så förr, eller det har man kanske, men inte lika "motivlackat".
Jag tyckte det var superläckert och skulle gärna ha en av varje om jag hade plats, och råd.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...