onsdag 27 oktober 2010

Canada Snow!

Bilden har jag lånat från Scorett

Äntligen...!

Har jag köpt mig ett par Canada Snow vinter stövlar. Dom är så supersnygga och jag är såå nöjd!


Redan förra vintern ville jag ha ett par men då tog det slut på st 36 på en gång. Dom fick bara ett par och jag ringde runt till alla Scorettbutiker och försökte få tag på ett par, men tji, det var slut överallt!

Och så plötsligt händer det!

I lördags när familjen var på stan på den obligatoriska lördagsfikat så gick vi förbi Scorett och där stod dom och bara väntade på att jag skulle köpa dom!

Så nu får det gärna bli vargavinter med mycket snö och kallt så jag kan gå i mina nya fina stövlar och ha min härliga långa dunjacka, sköna mössa och varma vantar!

Längtar....!!!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...